Tanten i köket

Blev en lyckad kväll igår, absolut! Sköna människor. Efter uppträdandet drack vi vin och åt kex och olika ostar mm. Så jäkla gott var det. Nu när man är fattig student har man inte råd med sån lyx som ost oftast. Så jag åt en årsförbrukning ungefär. Efter det kollade vi på spexet (ett gäng killar som uppträdde), sedan fortsatte vi med vinet och godsakerna. Efter det begav vi oss till Stockholms nation, eller Stocken som jag fått lära mig att det heter. Vi pallade inte att vara där så jättelänge, men dansa gjorde vi tills vi var alldeles trötta.

Jag såg ut som en äkta housewife/tant igår innan jag skulle iväg. Testade papiljotter, som var himla bökiga, men jag tycker resultatet blev bra. Det blev en annan slags lockar än jag brukar få med locktången. Jag var tvungen att ha dem i medan jag lagade mat och Dan kom ut i köket och skrattade åt mig. Buhu. Äkta Bree kände jag mig som.

 =  

 Och här har vi den söta Ylva + sköna Calle och Helena i bakgrunden

Idag ska jag och Ylva fota brats! Det ska bli kul. Eller vi ska inte fota själva bratsen, utan hur de bor. Vi har en konstig uppgift i skolan.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa jag säger ju det! BREE! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback