Tack brandlarmet

Jajjamen, imorse gick brandlarmet i hela huset. Tur att det inte var tidigare än halv åtta. Det var Therese i min korridor som försökt sig på nåt i köket, haha. När jag yrt kom ut i morgonrock står hon i full sjå med att öppna alla fönster. Det tog säkert en halvtimme innan det blev tyst. Det här brandlarmet är inte nådigt heller, det låter som 688999 måsar som skriker det högsta de kan. Nej, det var en lindrig jämförelse.

Men, jag är rätt tacksam för det ändå. För jag kom upp tidigt och har nu hunnit med en hel fråga på hemtentan. YES! Inte långt kvar nu, så jag känner mig taggad till max. Fast jag slarvar lite mer än jag borde.

Åh just det, igår när jag skulle gå till kören möter jag Olof Junker. Det visar sig att han nästan är min granne, bara ett hus emellan. Coolt.

image152

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback