Simma lugnt

Jag har simmat idag! Hela 80 längder och det var bra härligt med en paus från pluggandet. Imorrn ska jag dit igen med Ylva och Linnea. Jag kunde inte hålla mig tills dess, hehe. Min superschysta granne Dan gav mig ett sitt träningskort som han inte tänkte använda upp (3 gånger kvar på det). Jättesnällt. Ska köpa ett sedan, för det var bra nice.

Just nu undrar jag verkligen om allt det här pluggandet är värt något? Pratade med Elin idag om det. Om vi ska må så här av att plugga, är det då värt det? Känns som jag slösar bort hela livet och inte lever det, men men.



Kommentarer
Postat av: Mjke

Det hela går ut på att Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler. I slutet av inlägget skriver du 4 personer som du utmanar och skriver deras namn
Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.

1. Jag samlar på kortlekar
2. Jag har nästan aldrig uppsatt hår
3. Jag har haft anorexi
4. Jag har haft städmani, som nu har mildrats..
5. Jag har bott på landet med en massa kossor
6. Jag har aldrig haft hål i tänderna
7. Jag kan inte slänga/ ge bort kläder
8. Jag har kvar en "10-i-topp-dagbok" från när jag var liten och söt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback