Så somnar du sött

Idag har jag inte föreläsning förrän 13.15. För en morgonmänniska är det alldeles för sent. Vad ska jag nu göra hela förmiddagen liksom?

Jag har förresten kommit på den ultimata idéen för att somna lätt. Sätt på radion, det ska vara någon pratkanal typ p1. Jag kan ju säga att jag somnade himla bra till "Varför vilse i pannkakan skapade psykisk ohälsa i Sverige". Haha. Det var ju nästan synd att somna till det, jag hade nästan velat höra varför sagan gjorde det. Var den så hemsk? Skitbra tips i alla fall. Som någon som läser en godnatt-saga för en.

Igår kunde jag hur som helst somna lätt ändå. Det kändes så underbart. En helt ledig kväll då jag inte behövde läsa någon studielitteratur. Istället fortsatte jag på min Stieg Larsson-bok - Män som hatar kvinnor. Satt ute i köket en stund med Dan och Therese och drack te. Jag gillar min korridor, alla här är jätteschysta.


image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback