Russinet

Fick ett sms från mamma som gjorde mig orolig. Hon är på nåt sånt där hälsohem och jag undrar verkligen vad de håller på med. Vad gör de med henne!? " Vi har haft en mindfulness-övning med ett russin. Vi har upplevt russinet med alla våra sinnen!" VA!? Ge mig min mami tillbaka era konstiga jävlar. Stackars mami, inte undra på att hon blir som hon blir.

Annars, ångest över att jag inte öppnat en bok på hela helgen. Egentligen inte på hela veckan. Jag tar igen det till veckan, då är det plugg som gäller. Hemtenta, gulp. Har sett en massa avsnitt av svt:s "Andra avenyn", så nu är jag fast i det. Minns när de visade "Orka orka". Det var grejer det! Ska jag nämna att jag också ätit 400 gram choklad? Nej, jag håller nog tyst om det.
image150



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback