Ressugen

Jag är så grymt sugen på en resa. Skulle verkligen sitta fint. Till sommaren ska jag försöka ta mig ner till Italien tror jag. Hänga på? Funderar på interrail. Eller kanske en roadtrip? Eller helt enkelt en sista minuten. Nu när nästan alla har körkort skulle en roadtrip vara kul. Synd att det alltid är för mycket snack och alldeles för lite verkstad. Men jag vet nog några jag kan få med. Linus förresten, du kommer och hämtar mig här med bilen va? Så jag kan komma hem och festa med er.

 Han känner minsann lugnet.

Kommentarer
Postat av: Linus

Nee för du vill ha skjuts hem också bortskämda söderbarn :P

2007-10-04 @ 14:49:52
Postat av: joanna

e jag medräknad bland de tänkbara? =D

2007-10-04 @ 20:43:15
Postat av: Carro

Haha ja men det var ju ditt förslag! Så nu förväntar jag mig det. =) Vad är bäst? Att jag inte kommer hem alls eller att du måste hämta mig? ;)

2007-10-05 @ 10:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback