På språng

Jag har köpt hela 3 böcker idag, inte billigt. Jag fantiserade om vilka snygga kläder jag hade kunnat fått för pengarna istället. Men sedan kom jag ju på; nu får jag istället kunskap för liiiivet! Just det, precis så tänkte jag. Jag tänkte inte aaaalls på hur jag istället kunnat köpa upp H&M:s hela lager ungefär. Inte alls. Har även köpt ett busskort. Hur ofta kommer jag använda det på en skala? Jag har rätt nära till allt känns det som.

Vi hade en ganska så jobbig uppgift idag. Berätta om din bakgrund/klasstillhörighet/upplevelser osv (i våra arbetsgrupper som tur var). Ehem, inget jag kan kan dra i några meningar sådär. Visste inte alls vad jag skulle säga. Så jag sa helt enkelt inte så mycket.

 Min lilla hjälte och kämpe.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback