Lite shopping skadar aldrig

Åh, jag känner köpsuget. Det är inte stillat än på långa vägar. Handlade en klänning och en T-shirt med Twiggy på idag. Gillar henne, hon är british och coolish. Har sett ut lite andra grejer att handla en vacker dag också. Igår tänkte jag på en massa olika saker som jag skulle vilja ha i mitt rum. Ett inredningssug kom över mig. Men 1, jag bor i ett litet skruttrum där man inte ens får hänga upp saker på väggarna. 2, jag har inte råd att köpa allt jag vill ha. Jag fantiserade om att ha en fast inkomst och kunna slääänga ut pengar på inredningssaker. Sedan blev jag sur för att jag inte hade det och gick och åt en morot.

Förresten, vad kör Vero Moda med för doftkoncept? När jag gick in där idag luktade det nygräddad hallonmuffin i hela butiken. Jag fick såna cravings att jag inte kunde vara kvar. Dåliga affärer om fler reagerar som jag.

image149

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Shopping piggar alltid upp :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback