Lillebror, bapapa

Jag är typ klar med hemtentan. Har bara ägnat mornarna/tidiga förmiddagar till den egentligen. Då funkar min hjärna som bäst. Undra bara om jag skrivit för mycket om vad jag själv tycker och för lite om ex gubben Habermas knäppa tankar? Har inte öppnat böckerna så mycket. Baah, orkar inte lägga mer energi på den nu. Har fått en smarrig kaffedrink av Tony också, med vaniljsmak. Tror han fått lite dåligt samvete minsann eftersom han kört ut mig från sitt frysfack, haha. Så jag börjar få mutor i form av....kokostoppar. Och det funkar! Jag är inte ett dugg sur.

Simmade igår, i hela 1 timme och 40 minuter. Tog det lite lugnare än förra gången då jag verkligen hetssimmade. Fick så ont i huvudet efter det. Ska ringa Ylva och Linnea och höra om de vill med imorgon.

Till veckan kommer the family och hälsar på. Jesper, jag saknar ihjäl mig efter dig! Han skulle visa sig i webcamen igår och då ville jag bara krama ihjäl honom, för han är ju så söt. Och så skrev han att han älskar mig. Min älskade lillebor.

image154

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback