Jag talar ut

Sitter här och hör radion i bakgrunden. Den där Mange Schmidt har bra konstiga texter. Han sjunger " Jag köper fina bröst och jag talar ut". Förstår inte riktigt det, men förklaringen kommer någon textrad senare. "Jag har inte riktigt tänkt men jag talar ut". Ah, det förklarar ju saken. Kanske någon borde berätta för honom att han är man och att sillisar nog passar bäst på tjejer? Vad vet jag?

Ingen föreläsning idag och vad betyder det? Att vi förväntas sitta hemma och läsa bok efter bok. Klockan är över 3 nu och så här kan man sammanfatta min givande dag: ätit frukost, dammsugit, ätit lunch, suttit och babblat i köket, tittat på barnkanalen som Dan lyckats ställa in och slutligen, hamnat här...Jag känner ingen som helst brådska. Är man ledig så är man.
image136





Kommentarer
Postat av: frida

haha, va roligt! Jag brukar tänka exakt likadant! ;)

Postat av: Nathalie

Vilka fina gubbar du gör :) söta!

2007-10-11 @ 13:41:55
URL: http://diveby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback