I've got a party to go to

Håret är färdiglockat (tog en jäkla tid) så nu ska bara klänningen på, sedan är det cocktail-tajm. Är fortfarande tjurig för att jag inte kan vara med Joanna, Anton och Linus imorgon. Ha så kul utan mig...NOT!

Igår var det kör också - skojigt. Snart dags att sjunga på qasque, ska bli skitkul. Fikat är alltid en hit, tigerkaka igår. Just det, vet ni vad jag gjort idag? Haft möte med jämställdhetsgruppen. Japp, ni hörde rätt. Er kära vän Carolina ska engagera sig för en mer jämlik värld! Aaaaaamen.
image125



Kommentarer
Postat av: Frida

Hejhej! Trivs du bra? Hur var gasquen? Och bra att du engagerar dig, jag har inte hittat nåt än som engagerar mig vilket jag hoppas jag gör!

Postat av: joanna

du får skylla dig själv som aldrig kommer hem ;)det e straffet man får ta om man planerar att inte komma hem förens till jul..sådetså ;P hihi näe men det blir ju bara över någon dag sen så kommer jag hem till dig igen ;)vi kan fira nyårsafton två gånger =D skitbra ju! kram kraaam

2007-10-06 @ 14:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback