Ikväll händer det grejer

Igår hade vi myspys-kväll i korridoren, såg på Idol och Fredag hela veckan. Åh vad jag har saknat David Hellenius och Peter Magnusson! Men gud vad vi inte hade saknat att se Sam på Idol. Han ser ju sjukt kostig ut när han sjunger, som att han håller på att gå sönder. Amanda som var min favorit börjar bli blekare och Gathania som var mesig först börjar bli coolare. Kan inte bestämma mig för vem jag hejar på. Inte gay-Matte som Dan säger iaf (eller gay-blatten som Emma hörde).

Ikväll är det festligheter på G. Först uppträdande med kören på City-gasquen, efter det ska vi käka en massa goda saker och sedan bege oss till Stockholms nation, är det tänkt. Åh, en anledning att få ha snygga kläder.

Uhhh jag kan inte riktigt koncentrera mig på att skriva, jag har köpt nån torkad frukt på påse som luktar faaakking shit. Måste nog slänga hela påsen, eftersom de stinkande ena har pestat av sig på alla sina kompisar. Buäh. Fick ett tråkigt besked förut som jag inte tänker tänka på mer idag. Ska skjuta undan det in i det sista! Därför ska jag tänka på nåt som alltid får mig att skratta. Ni som vet hur vår käre Linus ser ut måste hålla med om att han är sjukt lik Michael Pitt? (För er som inte vet hur han ser ut ritade jag en bild på honom så ni också förstår).


image141                                   image140




 


Kommentarer
Postat av: Amanda

Hahahaha, det där ser faktiskt nästan ut som en arrangerad bild av Linus!

Postat av: Linus

1. Du är för evigt blockad på msn.
2. Jag kommer inte höra av mig på tre år.
3. Så fort det är tal om fest får inte du följa med.
4. Från och med nu kallar jag dig för fiskargumman.

DET ÄR STRAFFET!

2007-10-13 @ 17:14:07
Postat av: Carro

Amanda: Jaa visst är han aegd! ;)

Linus: Jag vet att du inte klarar dig utan mig. Men vad fick du fiskargumman ifrån? Haha

2007-10-14 @ 11:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback