Glääädjevrål

VG på tentan!! Precis på gränsen. Ahaa-aaha. Precis lika mycket värt som ett VG ett poäng under max. Mouhaha. Jag tycker det visar att jag har pluggat preciiis lagom mycket. Berger och Luckman era as, där fick ni! In your faces. Jag vet att de endast skrev boken Kunskapssociologi för att trycka ner mig (och även Johanna). Men, ni lyckades helt enkelt inte. Jag var för smart för er bok. Firade det hela med att i mitt glädjrerus boka en sista minuten - ja i tvättstugan då. En härlig liten spontantvätt sådär. Tänkte: jag är fasen till och med värd att få nytvättade lakan. Snacka om att slå på stort. Det hela gick till slut så långt att jag tog fram dammsugaren...men sedan kom jag på att nu är gränsen nådd för idag. Vad ska jag göra hela nästa vecka liksom när jag har hemtentavecka?

Mitt leende sträcker sig ändå upp till hårfästet!
image148

Kommentarer
Postat av: joanna

åååååh =D värsta duktig!! grattis my bitch ;) pöss!

2007-10-18 @ 17:07:46
Postat av: Johanna

Ooh GRATTIS Carro!! :D
Jag har precis kommit hem nu efter att ha tentat, så jag känner också lugnet.. åtminstone tills betyget kommer, hehe ;P
BRA jobbat!

2007-10-19 @ 13:06:14
Postat av: Nathalie

GRATTIS =D

Postat av: Carro

Taack. =D

2007-10-21 @ 10:21:53
Postat av: frida

Men åh grattis! Var det din första tenta? =)

2007-10-23 @ 14:53:09
URL: http://frohl.blogg.se
Postat av: Carro

Taack =) Yes det var första. Nu har jag hemtenta framför mig, buäh.

2007-10-23 @ 16:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback