För vi är tråkiga

Just nu sitter jag och tänker på hur det vore om man var något annat än en tråkig svensk. För jag tycker verkligen vi är tråkiga om man jämför. Måste ha alkohol i oss för att släppa loss och ha kul. För att bli roliga. Stela är vi som tusan. Vi hade som experiment första veckan att bryta mot normer. En grupp gick fram till främlingar på stan och sa "Men gud vad snygg du är" och liknande. Vissa frågade om de fick gå under främlingars paraplyn. Så jäkla kul att höra resultaten av hur stela vi är. Inte vågar vi säga ifrån heller. Vi kör med blickar som dödar istället. Alltid ska vi också vara så falskt artiga.

Nej jag säger då det. I julklapp ska jag önska mig att få bli afrikan.

image137

Kommentarer
Postat av: wed

han är amerikan

2008-03-04 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback