Dark hair and dark eyes

Åhhhh det kunde nog inte kännas bättre just nu. Spelar ingen roll om tentan gick bra eller dåligt, huvudsaken är att den är över! Och den gick nog helt ok ändå, tror jag. Jag blev så less på lärarna igår när vi hade frågestund. De hade sagt att det bara skulle komma en fråga på den där himla Bööger (Berger) & Luckman - kunskapssociologin (den skitsvåra) boken. Men nej nej, de hade ändrat. Det kom två essäfrågor på den och tre mindre. Jag som tänkte att jag så gott som kunde skita i den boken. Så om jag får bra på essäfrågorna blir jag stolt. Jag tyckte jag författade en alldeles utmärkt liten saga på en. Man skulle väva in en massa begrepp i en påhittad händelse. Jag hittade på nåt om ett gängbråk, haha, kanske inte alls funkar, men jag tyckte ändå den ägde.

Ja som sagt, vi får se hur det går. Nu har jag smällt i mig en hel Marabou-chokladkaka också. Tänker på att en viss L är het. Mörka ögon = svåra att motstå. God damnit, som Ylva och Sebbe säger. Han är fasen jobbigt snygg.


image117Jag ritade en bild så att ni kan se exakt hur HET jag menar.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jaa han var verkligen Het! ;)

2007-10-03 @ 13:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback