Crying over hemtentan

Jag är på G alltså, men jag vet inte ens om jag gör rätt. Aja, jag kör på det här så får det gå som det går. Min historia om gängbråket som jag hittade på, på den förra hemtentan, fick ju ett "BRA!" som kommentar. Mouahha. Man får försöka formulera det smartare än vad det egentligen är. Nej usch, såna författare har jag fått nog av i den här kursen. Allt de egentligen har att säga hade kunnat sammanfattas bra på några sidor, inte i en hel utdragen bok.

Linnea hade hittat ytterligare viktig information om Marx som jag tänker sno från henne. Nu har jag lärt mig att han led av hemmorojder också! Sjukt kunnig jag kommer bli av det här. Hon till och med sidhänvisade till mig, så jag lättare kan sno hennes fakta.

Nu: PAUS!! Lunch. Snurr i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback