Utklädd!

Men tjaaaa. Nu har jag klätt ut mig efter bästa och mest kreativa förmåga. Hittar man inget på stan får man ta vad man har. Kan ni inte gissa vad jag föreställer blir jag besviken! Ingen i köket kunde visserligen. Säämst.



Äh, lika bra att ge er svaret, ni tänker nog inte tillräckligt kreativt för att fatta. Ni ser väl att jag är ett grässtrå! Ett som sticker upp ur jorden (det syns inte på bilden men jag har svarta shorts). Örhängena ska föreställa 2 små daggdroppar som landat på grässtrået. I know - too creative for my own good.




Kommentarer
Postat av: harry

ser mera ut som ett vasssssst strå från matfors gröna skogar

2007-11-03 @ 19:43:19
Postat av: Amanda

Haha, men klart man ser det! ;)

Postat av: Frida

Hihi, mycket smart och kreativt ;)

2007-11-04 @ 20:42:38
URL: http://frohl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback