Tvätt-samtal

Har tvättat, så skönt att ha det avklarat. Inte pluggat på hela dagen, som det var tänkt att jag skulle göra. Det slog mig att tentan är nästa onsdag, men jag är luuuuugn. Än så länge. Har däremot ätit sjukt mycket pepparkakor. Ätstörningar åt fel håll, ja! I tvättstugan började en lite nördig kille prata med mig.

Jag har lagt min mobil på golvet eftersom jag inte hade några fickor.
Han - Ooj, är det här din mobil?
Jag - Jaa, klev du på den? (Haha, varför sa jag så? Lät inte otrevlig iaf.)
Han - Nejdå, jag har en precis likadan. Trodde jag hade glömt min.
Jag - Jahaaa. Hehe.
Tystnad.
Han - Det låter minsann som att du kommer från Jämtland...(VA? Lät jag som en brunstig älghona kanske?!)
 
Sedan kom vi in på tvättmaskiner. Logiskt.

image211




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback