Tröstäter

Här sitter jag och är sjuk och tung i huvudet. Buhuu. Sov i alla fall tungt i natt, efter en Idolkväll i korridoren som vanligt. Jag som skulle på körfest ikväll. Pallar nog inte. Så jag sitter och tröstäter pepparkakor i hopp om att det ska hjälpa. En liten glädjekänsla infinner sig i alla fall när jag tänker på hur sjukt bra jag är på att baka pepparkakor. Eller med andra ord, skapa konst!

image184

Men när mamma varje jul säger att jag är dålig på att skapa konst börjar jag nästan tvivla på mig själv. Ska inte föräldrar vara uppmuntrande? Hur mycket deras barn än suger? Aja, tur att jag ändå tycker att jag är bäst.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hehe lugn bara Carro, det finns ingen som skapar sådana konstnärliga pepparkakor som du! :)

2007-11-11 @ 15:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback