The devil wears...?

Har varit en vända på stan och letat som en galning efter något att ha på mig imorrn, då det vankas fest. Var utplockat nästan överallt och de få saker som fanns kvar dög inte. Eller jag kanske ska anlända i en Jack Sparrow-dräkt i storlek 130!? Här ska alla såklart vara utklädda, (typiskt Uppsala känns det) men hur ska jag göra? Jag och Ylva funderade på glam-häxor igår. Man vill ju helst inte vara en ful häxa, så frågan är hur en snygg en ser ut? Fast jag vill ju vara djävul. Synd att såna saker också var slut och mina djävulshorn + eldgaffel är hemma. Blä.

Jag blev tjurig när jag inte hittade något i utklädningsväg. Så jag handlade annat roligt istället. En tröja på H&M, 2 par örhängen på JC och en cosmpolitan. Att köpa tidningar och en marabou chokladkaka börjar bli standard nu.  

Nu har familjen åkt hem också. Skriver mer om det senare.

 


Nya vinterskor och örhängen. Ville egentligen ha ett par neutrala svarta stövlar bara, men det blev ett par Mästerkatten i stövlar-boots. Kapten Krook, tyckte Ylva. Har haft himla svårt med att hitta skor, så nu slog jag äntligen till.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback