Ruinerad

Jaha, det var ju roligt. Var tvungen att köpa ett nytt busskort för 250 spänn! Stadsbussarna går inte ut till stället jag ska jobba på, så nu måste jag ta de som går till landsbygden. Stort blä för det.

Annars är jag fattigare än fattigast just nu. Pengarna bara flyyger iväg på nåt mystiskt sätt. Har fyra böcker att köpa också, sedan blir det vatten och bröd i 3 år. Näerå, så farligt är det inte. Min granne Dan funderade på om han skulle sluta äta, det är ju så dyrt. Men jag? NEJ, neej. Att sluta äta går bort. Är magen glad, blir människan glad. Var det Gustav Svensson som sa så? Sant i alla fall.

image181 Lunch idag, glam-nudelrätt eller fatti-nudlelrätt?

Kommentarer
Postat av: frida

Gustav Svensson säger så många bra saker!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback