Och så rolig var föreläsningen

Jag börjar bli lite smått orolig att jag inte ska klara den här tentan. Det har gått bra hittills, men nu anstränger jag mig inte att lyssna. Alls! Det gör i och för sig ingen annan heller, haha. Kanske därför hälften i förra kursen inte klarade den här tentan? Böckerna ska vi inte tala om.

Jag har då aldrig i hela mitt liv lyssnat till en tråkigare föreläsare. Dessutom pausar hon jättelänge mellan varje ord hon säger. En algebraföreläsning i gymnasiet var inget mot för att lyssna på den här troligen depressiva kvinnan. Skulle ni vara med skulle ni troligtvis få se Ylva som tar sig en tupplur eller spelar tetris, Henke som spelar worms, jag som ritar kreativt i mitt block eller så spelar jag fyra i rad med Linnea. Hänga gubbe kom vi också in på.

Ikväll däremot blir det restaurangbesök!

  Jättefint ritat tycker jag själv.

Kommentarer
Postat av: Anton

Oj, en blottare fick du med också där ja..

2007-11-22 @ 22:17:40
Postat av: Mjke

Haha, det verkar ha varit en ypperligt underbar och intressant föreläsning. =)

Postat av: Johanna

Haha, det där ser ut som nåt i stil med mina föreläsningsanteckningar med.. fast vi uppmanas att skissa, klottra och kladda jämt och ständigt och överallt, så jag kluddar iaf legalt ;)

2007-11-24 @ 01:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback