Mys-Sverker

Den kurs jag läser just nu heter Metodik. Det är sånt där spännande grejs om kvalitativa och kvantitativa metoder. Mm jag vet vad ni tänker, precis min grej. Jag har många gånger funderat på vad jag gör där. Vi ska ha fyra olika lärare de här veckorna. Den första var en lite knepig fransk-tysk-österrikare-WHATEVER (som förövrigt sa whatever så fort han tyckte det passade in). Han drack också vatten ur en Listerine-flaska och balanserade på en krycka.

Vår andra lärare som vi har nu är en mysfarbror à la Sverker Olofsson. Jättegullig och bra. Han lyckas göra något roligt av något som är så tråkigt. Jag har köpt alla böcker också = FATTIG!

image186 Där hör Sverker inte hemma.


Kommentarer
Postat av: frida

Jorå, alltså det är sjukt mycket att läsa och jag är ju lite lat, men jag tycker ju att det är intressant. Inte så att jag brinner för det, men det går bra liksom! Hur känns det för dig då? Visst är det ett program du läser? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback