Mörkt ute

Hemma från skolan nu och det är mörkt ute. Mysmys. Måste göra middag snart annars kommer jag äta upp all torkad frukt jag har istället. Fick ett sms från Thomas (han som styr på det gruppboende jag jobbar). Jag ska gå en kort utbildning den 4 december, så jag får delegering på medicin. Han är så himla schyst. Noga med att säga att självklart får jag skriva upp tid för det. Jag skulle vilja jobba nu, så skön stämning där.

Visst är det kul det där med att man verkligen kan gilla människor som man bara träffat under en kort tid? Speciellt utomlands brukar det hända. Man har pratat med någon i några dagar och sedan när man ska åka hem känner man bara NEJ NEJ NEJ, gud vad jag kommer sakna den här personen.

image187

Kommentarer
Postat av: Jenny

tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback