Make over i mitt rum

Oj vad jag har handlat. När familjen är här med bilen måste man ju passa på. Handlade en massa saker på IKEA till rummet, ni kan ju se här själva. Känns så härligt att äntligen ha fått upp gardiner. Och snacka om att jag har tröttnat på den blå mattan - som jag haft huuur länge som helst. Har även handlat en massa mat och vinterskor, wohoo.

Här kommer lite bilder. Före och efter, hihi. Vad tycks?

 Före.

    Efter.

Som ni ser så går det mesta i svart, vitt och rött. En färgkombination jag älskar. Känns lite The White stripes. Min limegröna badrumsmatta fick inte komma med.


Kommentarer
Postat av: Lina

Blev riktigt fint! Och jag ska fundera ännu lite till angående facebook. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback