Godaste maten på länge

Ja, nu är det inte många timmar kvar till Idol då. Har varit nere på restaurangen vi åt på när familjen var här, för Jesper glömde ett halsband där, så jag hämtade det. Kan förresten verkligen rekommendera den restaurangen, New India. Skitgod indisk buffé och jättetrevlig personal. Jag börjar nästan dregla när jag tänker tillbaka på maten. Första dagen hade mamma med sig tacolasagne hemifrån och jag fick det som blev över. Verkligen hur gott som helst.

Hur kan man annars sammanfatta de här dagarna då? 1. Snacka om dysfunktionell familj. Gick inte en sekund utan bråk, tjafs och sura miner. Tyvärr. Var bara att stänga av och inte vara delaktig. 2. Jättegod mat och jättegott fika. 3. Kanonbra att jag köpt så mycket nya saker. Känns nästan inte som att det är mitt rum jag sitter i. 4. Kändes inte kul när Jesper började grina när de skulle åka. Lillen. 5. Bra att man gör av med alla pengar precis när de kommit. kanske inte, men kul var det...

image166

Kommentarer
Postat av: Mjke

Jobbar och står i på Stadium jag. Hur kul och bra som helst! =) När kommer du hem för terminslut?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback