Fika och shopping

Ah, vilken härlig dag. Fikat med mina Stockholms-favvisar satt inte fel. Först scones och sedan en chokladkaka med grädde på det. Efter det blev det shopping. Jag hittade ett par skor, vilket jag aldrig brukar göra. Så det känns ju toppen. Lika bra att göra av med pengarna första dagarna liksom. Hmmmn. Jättekul också att jag träffade två Sundsvallare. Cissi från fd klassen och Linn från parallellklassen. Känns alltid bra med folk från ens trakter.

Var verkligen jättegenerös och gav en hel krona till rädda barnen, haha. Men det var för att de på skoaffären frågade om jag ville avrunda till det jämna antalet uppåt och då skänka den kronan dit. Såklart, varför inte? Tänk om alla gjorde det liksom. Så jag hoppas de frågar alla samma sak. Verkligen skitbra tyckte jag.

image207

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback