Fett bra igen

Åh vad skönt. Har tågbiljetter bokade och klara nu för i jul. Hittade en för endast 95 spänn tillbaka till Uppsala från Sundsvall efter jullovet. YES! Jag som trodde jag skulle måsta ta buss eller nåt, eller kanske buda på Tradera. Inte ens några byten är det = Mycket bra för vilsna själar. Åh, trodde aldrig jag skulle komma undan så billigt. Längtar nu! Bara 1 månad kvar. Längtar till och med efter att åka tåg, det är ju kalaskul.

Längtar efter att få fota med Anton, få höra gitarrspel, flamsa runt och sjunga vår låt.

Längtar efter att få sitta hemma hos Joanna eller Anna och snacka på, se film, umgås!

Längtar efter tjejerna och killarna i fd klassen, party på nyår eller hur?

Och ja, min dumma familj, jag längtar även efter er.

image193 Visst längtar ni efter MIG också? Om ni tänker efter, tar en titt i mina djupa röda ögon och minns våra stunder tillsammans, erkänn då att ni känner en tomhet efter denna gröna varelse. Hoppas ni drömmer söta drömmar om mig nu.





Kommentarer
Postat av: Anton

Oj, jo men visst... eh... har jag längtat efter dig. :)
Fast efter den där bilden är jag fan inte så jävla säker alltså... Du kanske ska skippa den där tågresan ändå. Hrm...

Näääädå!!! Kom hem snart! Då jävlar ska vi ha kul!! :)

Torben hälsar.

2007-11-17 @ 17:12:43
Postat av: Lina

Klart vi gör! =)

2007-11-18 @ 18:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback