Dålig stil

Imorse ringde en uppgiven Linnea. "Carro jag måste få beklaga mig!" Självklart fick hon det. Vi har ett grupparbete på G och har indelats i nya grupper. Alltså har inte jag kvar min gamla bra grupp, men tur att min nya funkar bra. Däremot Linneas grupp, den har resulterat i att bara en person finns kvar i den, nämligen Linnea. Folk hoppade av bara sådär. Den enda som var kvar hoppade av i sista minuten, så hon fick inte nån chans att joina en annan grupp. Verkligen dålig stil. Hur kul är det att göra ett arbete ensam? Så jag hoppas det löser sig nu.

Till en bra sak: jag har införskaffat en skrubbvante. Som peeling för kroppen alltså. Att jag inte tänkt på det innan, den är genialisk. Jättehärlig. Först blir hela kroppen illröd, hett värre, men sedan blir den baby-stjärts-mjuuk!

Och igår ringde Johanna. Saknar henne! Roligt var det att prata med henne i alla fall.

image189

Kommentarer
Postat av: Minna

Mäh vad taskigt... ska hon få jobba själv nu?

Postat av: Carro

Aaa =/ Men tur att uppgiften inte är så stor så hon får byta grupp till nästa.

2007-11-14 @ 15:22:03
Postat av: Carolina

Man ser ut som en salamikorv efter en omgång med en skrubbhandske...

2007-11-14 @ 15:33:07
URL: http://melikey.blogg.se
Postat av: Amanda

Svar: okej thanks anyway :) Ha en bra kvälL!

2007-11-14 @ 17:27:38
URL: http://girlyliicious.blogg.se
Postat av: Carro

Sant. Snyggt namn du hade =D

2007-11-14 @ 17:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback