Alltid uppskattat

Restaurangbesöket igår var väldigt trevligt. Älskar att äta god mat som man inte vet vad det är eller kan förklara för någon senare hur det såg ut. Det var många små afrikanska rätter och vi försökte äta med händerna så gott det gick. Efteråt blev det V-dala nation och lite vin. Vi såg våran föreläsare där!! Han tysken med kryckan. Jag blir alltid så förvånad när jag ser lärare utanför skolan. Finns de i verkliga livet också liksom? Jag trodde de var kvar i föreläsningssalarna på nätterna och det kan väl aldrig vara så att de har familjer? Konstig känsla.

Fick ett sms från Anton när han passerade Uppsala. Han sa att han vinkade för fullt. Frågan är om han bara sa så eller verkligen vinkade för fullt? Vad dum han måste ha sett ut i så fall. Vi håller förresten på att spåna på en fotoidé. Det kommer bli skitkul!

image205 Jag tänkte mig nåt sånt här kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback