Skittävling...

Återigen, varför ser jag skiten varje år!? Jag måste nog bojkotta ESC helt framöver Det är ändå bara en tävling där man röstar på sina grannländer och där man tjänar på att ha flera. Ska vi ha nån chans att vinna måste vi väl skicka landets fjantigaste artist (förslag Nick Schröder kanske) och komma med en låt som går "Lalallalalalal hej, lallallala hej" i någon upprepande melodi ungefär. Skittävling! Östländerna fattar verkligen inte vad bra musik är. Det är ju pinsamt. Jag blir lika irriterad varje år av att se omröstningen. Joanna svär om möjligt mer. ;) The Ark är kanske hur bra som helst och så vinner nån flata från Serbien. Ingen av oss minns hur låten gick ens!

Jaja, sällskapet var det inget fel på. =)

Image and video hosting by TinyPic Jag tror seriöst på Nick. Han skulle ju kunna göra en snigelshow med Helmut, Vera och Mango. Kan ju gå hur långt som helst, tragiskt nog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback