Samtal på msn

Ibland har vi alltför vettiga diskussioner på msn...

Carro: Se sanningen? Att du är lik michael pitt eller? eller va?
Linus: först tog du min heder, och nu har du också tagit ifrån mig allt jag någonsin har trott på.
Carro: gud?
Linus: MEN SKA JAG BLOCKA DIG!!?
Carro: va??
Linus: ja, de e nästan bud på det. så kan du ju sitta där hemma i matfors med din mobbingkompanjon Joanna och tänka på allt du gjort.
Carro: haha ja jag är en mobbare av naturen
Linus: mm de avspeglar sig avsevärt i dina patetiska försök att få mig att känna mig som en avlägsen varelse i denna bittra högerpolitiska värld.
Carro: yeah, i'm like...whatever
Linus: Du försöker att uppnå en högre grad av levnadsvärde genom att rent skriftligt verbalt trycka ner mig till en nivå som inte ens ett djur kan infinna sig på.

Carro: alltså vad går du på din patetiska avlägsna varelse?
Linus: Att du sedan anses av omvärlden vara en skötsam och ödmjuk flicka är den värsta dubbelmoralen man någonsin kan finna. Jag går på mitt inre sinne.
Carro: remember 1 thing...akta dig alltid för vad du säger när en person du pratar med råkar ha en blogg

Kommentarer
Postat av: Joanna

haha såå bra =D dagens skratt ;)

2007-05-18 @ 13:02:52
Postat av: Karin

åh, har du en vän som är lik Mike? :D jag söker svenska kopior, har du någon bild på honom??

2008-01-14 @ 17:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback