Love today

Nä nu alltså. Det är tydligen en massa personer från Skvadern (både lärare och elever) som kommenterat mitt inlägg "Rart med barn, NOT". Det konstiga är att alla kommer från samma IP-adress. Skulle jag inte veta bättre skulle jag nästan tro att det är som Linus har skrivit under falskt namnt och alltså försökt lura mig. Men sånt gör väl ändå inte kompisar?

Imorgon ska vi se ESC. Jag ska bara heja på Sverige, jag kommer ju från Sverige. (Möjligtvis att jag kanske härstammat från Holland annars). Och jag är nationalistisk då. De andra får vara hur bra som helst, Sverige ska ändå vinna. Fast Sverige är ju bra och Ola är het, och inte bög som jag trodde.

Igår gjorde jag bort mig på jobbet igen. Jag satsar på att hålla mig till att bara vara pisam en gång om dagen högst . Det får räcka som mål... Det skulle möjligtvis underlätta om jag insåg följande: 1. Man bör inte prata högt om någon som kan befinna sig i rummet eller komma in när som helst. (Typ chefen). 2. Man bör inte med (på skämt) ilsken röst säga åt sin kompis att han inte får ta dricka när han inte jobbar och råka titta på en kund. (Kunden kan visst missförså...eeehm oj). 3. Man bör inte göra en ful grimas åt sin kompis när en viss person står mitt i vägen (typ chefen).

Ja gott folk, undra hur länge man klarar sig kvar på Subway då? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback