Ledig dag

Första dagen på länge jag inte jobbar nu, skönt. För det känns som att huvudet är drabbat av en baksmälla/migrän-huvudvärk som beror på Subway. Jag kan seriöst inte somna utan att jag hör röster; "inga jalapenos eller oliver på min!" "Jag ska bara ha gurka och sallad." Har jag jobbat över 4 timmar får jag alltid den huvudvärken. Jag drömmer till och med om det! Borde inte det nästan räknas som övertid?? Jag vill ha mer betalt...Ska nog försöka hitta nåt annat jobb, om jag nu orkar.

Förresten har min dator kraschat eller nåt. Den går bara helt plötsligt inte att starta. Jag är oorolig. Mina bilder får inte försvinna, då offrar jag hellre någons liv. Idag kommer mamma och Harry hem från Tallin. Hur kul som helst ju att alla spritaffärer är stänga där på grund av upploppen, just när de är där. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback