Kändis nästa

Snöörvel och snoooor. Jag är jätteförkyld nu, men jag har jobbat idag. Tur att jag är ledig imorrn. Fick springa bak och snyta mig konstant typ. Kunderna måste ha trott att jag var grinfärdig hela dagen, jag såg ut som att jag legat och deppat i 20 år ungefär. Att tycka synd om sig själv var bara att välja bort helt. Istället tyckte jag sjukt synd om en liten pojke som fick ett epilepsianfall och bara ramlade ihop på golvet. Där fick han ligga gråtandes tills den sega ambulanspersonalen kommit. Usch vad hemskt det var, visste inte vad jag skulle göra riktigt. Lilla vän, jag hoppas allt gick bra sedan. =/ Då blev jag ju gråtfärdig på riktigt, så där kunde jag skylla på förkylningen.

Till det roliga. Jag och Anton har skrivit en låt. =D Den är sjukt bra (fråga Joanna och Anna, haha). Texten är verkligen djup, en kärlekshistoria med väldigt fin melodi. Den heter "A girl with one leg, named Peg" eller något liknande. Hur bra som helst. Jag och Anton rockar FETT.
 
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback