Here I go again on my own

Har jobbelijobbat idag, endast 3 ½ timmar och det spelades sån glad musik idag att jag också blev glad. Till "I walking on sunshine" stod vi och diggade med och jag såg framför mig hur vi kastade mackorna med lätthet in i toasten och sedan kastade vi dem vidare till varandra med stora leenden och allt i takt till musiken såklart. Ungefär som i en musikal. Tyvärr gjorde vi inte riktigt så, men det var ett härligt "Scrubs-moment". Jag får ofta sådana....

Har skrivit en egen låt nu. Jag har text och melodi, men kan ju inte spela något instrument. Ska lära mig det nån vacker dag. Fast den är hemlig, inte för någon annans öron...än iaf. "Spellbinding faces. " heter den. Undra om jag ska lära mig sjunga den med stängd mun? Eller njaa...det är bara "Lilla snigel" som funkar än så länge.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anton

Oj oj ojdå. Ja, du får sjunga den för mig så kan jag ta ut ackorden. :)

2007-05-30 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback