Han sjunger om mig

Woow alltså. Mika sjunger om mig i sin låt "Love today". Jag är hedrad! För det spelar ju ingen roll vad texten handlar om alltså, jag bara älskar att höra mitt namn sjungas av Mika. Undra om det är om mig ändå? Jag förstår liksom inte om han hittat på något om mig eller om det verkligen är den här bilden folk har av mig. Hrmmm. Har jag så dålig klädsmak också? Attans. Fast visst vissa delar är ju sanna. Ge mig en krona så får jad dig att le. Det är ju inte så farligt, tänk vad vissa kan vilja ha för pengar liksom...De där sista meningarna förstår jag inte, heh.

Carolina sits on ninety five 
Give her a dollar and she'll make you smile
Hook her, book her, nook her
Walk away

Girl dresses like a kid for fun
Licks her lips like there's something other
She tries to tell you life has just begun
But you know she's getting something other
Than the love from her mother




Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback