Am I still awake?

Tja. Efter att ha sovit 3 timmar i natt är jag kanske inte världens piggaste, men jag tar igen det i natt. Det var ok att jobba igår, inte alltför jobbiga människor, och vi kunde ju faktiskt inte mer än att skratta åt allihopa. Men nu är jag faktiskt less, vi har fått schemat för nästa vecka och jag ska jobba natt båda dagarna! Jag måste säga att jag inte kan jobba natt i framtiden, mamma vill inte låna ut bilen då heller. Orka åka in och jobba 3 timmar liksom, det känns sjukt onödigt. Jag får verkligen dåliga pass, tre eller fyra timmar de flesta dagarna nu känns det som.

Idag var det kaos. Vi hade slut på allting och jag och Emma fick stå där själva tills Anton kom, eftersom Nathalie mådde dåligt och gick hem. Bra med två nya och en eeenormt lång kö = kaos. Kort funkade inte när folk skulle betala och jag ville bara trycka ner en fet macka med alla dressingar på i kassan ungefär. =p Nu är det en trött och less Carro som skriver, jag ska nog sluta nu då...men hela veckan har varit dåligt planerad, slut på en massa saker. Köper man en dyr macka ska man fasen få det man vill ha på den. Dåligt Subway...

Det var ändå en skön känsla att köra hem i natt efter 4 nångång. Helt ljust och riktigt fint faktiskt.




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback