3 maj-löften

Jag har kommit fram till följande:

1. Jag ska ge mig själv godisförbud. (Idag har jag därför vräkt i mig all choklad jag fick från Tallin)
2. Mer motion i mitt liv. Jag dansade faktiskt bort lite av godiset i och med att MTV stod på.
3. Anna Skipper ger mig dåligt samvete. Jag ska se mer på "Du är vad du äter".
4. Jag kan ju faktiskt inte ge mig själv kakförbud. Jag jobbar ju på Subway! Kanske ska jag lova att inte äta kakor annat än på jobbet? Hmm det får vi allt se.
5. Jag ska börja använda den där Pilates-DVD:n som ligger och samlar damm nånstans. Den som jag och mamma vid jul lovade att börja träna till varje dag. Vi klarade det i 2 dagar.
6. Jag ska promenera istället för att ta bilen. Like I've ever had a choice. Tack mamma, faktiskt.

Sommarfit, jag börjar nu. Tror jag. Om det går. Kanske. Vi får se...Mest för att bli pigg skulle det vara bra. För jag har ju trots allt en bit kvar tills jag får vara med i "Du är vad du äter." (Anna Skipper kommer lätt dö i förtid ändå bara för att, tror ni inte?)

Vem behöver nyårslöften när man kan göra 3 maj-löften?? Funkar minst lika bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback