Rullar fram

Haha jag kommer säkert vara supertjock när jag ska hem! Jag fikar en massa och äter en massa. Och alltid när man ska ge sig ut på utflykt över dagen eller liknande slinker man in på Tesco och väljer och vrakar bland deras alla godsaker. Chokladmuffins är favoriten.

Det blev Nothing Hill i helgen och det var fiint där. En massa vita hus, men marknaden var nästan en besvikelse. Fanns inget roligt att handla där. Annars har jag shoppat loss ska ni veta. ;)

Det går så bra med de nya småttingarna jag passar. De gillar mig och jag har numera 2 nyfunna kärlekar. Lukas och Mattias, mina pluttar. De är såå fina och glada! Var på bio också i Wimbledon, såg Freedom writers med Hilary Swank. Rätt bra, kändes kanske lite orealistisk och en aning klyschig, men den bör ses av yngre tror jag. När jag och min kompis gick och pratade om hur onyttiga vi var hörde vi en enorm bautarap från en gubbe bredvid. "You should have had some beef!" sa han. Ehhh!? Vi skrattade bara, det var så kul.

Det är verkligen nya Wisteria Lane här! Det är så kul att höra mammorna prata. Idag var jag hemma hos Lukas och jag stod och pratade med hans mamma och en annan svensk mamma som bor granne. Bara att lyssna på dem är underhållande. De med sina hårt jobbande män. Fast vårat hus är finare än alla de jag varit in i hittills. Jag hörde att Barnes och Richmond var de allra dyraste områdena. Och vet ni vad? Jag är nästan säker på att jag såg Natascha Bedingfield idag. Inte allt för coolt men...Hade ju kunnat vara Jude Law istället. Det finns en känd studio här där många kändisar spelar in skivor. Så egentligen borde man ha stor chans att få se nån. Hon gick in där iaf i röd klänning och höga klackar. I detta Londonväder! Det måste bara ha varit en kändis...

Jag var också i fina Green park i helgen och spanade efter Jude. Jag har hört att han ska bo där. Han var då minsann inte på plats där när jag kom! Vilken stil av honom...hmmm, taskigt. Parken var skitfin, låg alldeles bredvid Buckinham Palace. Det var en sån där dag då allt kändes på topp! Solen sken och allt var perfekt. Jag hade London Eye i ena ögonvrån och Big Ben i andra och solen bara sken över parken...aah! Annars vet ni ju att allt inte är som det ska här. Jag vill inte bli utnyttjad. Måste våga säga ifrån.

SAKNAR ER!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback