London-bilder

Här kommer lite bilder från helgen. Kolla in vädret alltså! Ahhhhhhhh. Igår var det däremot skitväder. =P

1. Detta är Barnes där jag bor. Ponden (eller dammen då) är i mitten av alltihop, en bra mötesplats.
2. Portobello Market i Nothing Hill.
3. En ekorre i St. James park. Snyggt fångat va? Det finns en massa ekorrar här.
4. Chinatown. Jag gillar den delen, det är mysigt att gå där.
5. Buckingham Palace.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: joanna

jag måste bara fråga en sak som jag kom på nu =P är det inte förens den veckan du fyller år som de åker till Italien? uppfattade det som att de skulle åka snart..e ju typ en månad tills du fyller år..kraaaaaam kraaaam!

2007-03-06 @ 22:26:28
Postat av: Anonym

Det är den veckan jag, så det är lite mindre än en månad. Men då är jag nog hemma!!! kraaaaaaam darling

2007-03-09 @ 14:34:23
Postat av: natalie

Härligt det såg ut med London!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback