Just to let you know...

Jag far bo hos mina vanner de har sista dagarna. Sa jag behover inte sta ut med psycho-bitchen! Det kanns helt underbart. De har stallt upp hela vagen och jag ar sa tacksam. Sa jag ar i ett nytt hus nu...pa sondag kommer jag hem. =) Sjukt att allt hande sa snabbt. Men jag ser det absolut inte som ett misslyckande. Jag har lart mig massor och haft superkul! Synd att lamna de underbara vannerna och de tva familjerna jag jobbar extra for. Och nej, sjalvklart betalar de inte biljetterna for varken dit- eller hemresan. Surprise! Vilka javla manniskor va. Ska bli sa skont att slippa dem!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har nyheter:D jag har skaffat en neger :D hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

2007-03-13 @ 20:13:00
Postat av: viktoria

för de är ju bra att testa alla färger ;) wohoo . / vickkktttyy

2007-03-13 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback