Jaha, vad händer i roliga Sundsvall då?

Igår tog jag och Joanna en runda på stan. Handlade ett äggult linne (ja så skulle jag beskriva färgen) och Joanna shoppade loss. Det blir inget av med att börja äta nyttigare bara för att jag kommit hem igen. Nej, nej det går inte. Syndade loss med en stoor morotskaka och kaffe. Jag har som ursäkt (varför jag nu ens ska behöva ha en sån) att jag gör pilates nån gång ibland sådär när jag orkar. Joanna var uppsvälld påpekade hon ett antal ggr och det var en bra anledning till att vi skulle vara hos Antons mamma istället för pappa. =D Trött och seg var jag, snäll storasyster som man är torkade jag golvet efter Jespers resultat av kräksjuka mitt i natten. Smart som jag är köpte jag en chokladkaka till honom för att vara snäll, men jag sa åt honom att spara den nån dag...

Sedan begav vi oss hem till Anton. Och Anton, du har smittat mig din jävel! Min hals är inte alls bra och jag skyller BARA på dig. Det värsta med att ha ont i halsen är inte att det är svårt att prata. Det är att det är svårt att sitta och tralla. Nu när jag äntligen får lyssna på min musik!

Vi såg Marie Antoinette igår också. Den var seg, men jag mindes hur vackert Versailles är.

Vackert!

Image and video hosting by TinyPic 

Vackrare?
Image and video hosting by TinyPic 

Vackrast? Oh yeah!

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer
Postat av: Anton

Definitivt vackrast!!!

2007-03-24 @ 15:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback