Jag kommer hem!!! =D

Okej vet ni vad...det är inte värt det. De bröt ner den andra au pairen psykiskt. Jag tänker inte utsätta mig för den här familjen mer. Och mamman (bitchen) håller med om att det nog är bäst att jag åker hem. Fy fan vilken människa alltså. Och självklart betalar de inte biljetten varken för hitresan eller hemresan (som de lovat). "Men Carro, det måste du ju förstå! Du har ju misskött ditt jobb och varit enormt otrevlig!" Aaa samma sak med den förra au pairen. Psykstörda människa. Just nu spelar det ingen roll alls...bara jag får komma hem. Bokade nästan första bästa biljetten jag hittade.

Jag kommer på söndag! Hem till riktiga människor.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Carro! Vad skönt för dig att du får komma hem! Jättebra =) Vi ses nåt! Kramar från mig

2007-03-13 @ 12:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback