Jag älskar fritiden

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tjoho! Lördag var min enda lediga dag och jag njöt i fulla drag. Det är nästan sommarvärme här nu och vi hade så härligt! Vi gick längs Queen's walk (där Big Ben och London Eye är) och in på Tate Modern. Där kikade vi på lite Dali och Picasso, och fegade ur när vi skulle åka de jättestora rutchkanorna där. De går genom hela byggnaden och jag var busssjuk sedan innan, då jag suttit halvt bakåtvänd i en timme och pratat med de bakom. Sedan blev det bio (Efter bröllopet) och en massa fikande under dagen såklart. Vi börjar alltid dagen lika nyttigt, här på Donken. Det var ju kul att se en svensk-dansk film. Kändes coolt i London. Pia, en av tjejerna på bilderna är ju danska, så vi försöker förstå varandra utan engelska.

Ja nu har jag lagt upp lite mer bilder också. Jag kom nyss hem från veckans räddning, lilla bebisen Lukas. Han är underbar och verkligen supersnäll. När man kommer hem hit får man bara ont i magen igen tyvärr. =/ Men i lördags hade jag hur som helst världens "woow, jag är tamejfan i London-känsla". Och jag gled runt i mina nyinförskaffade H&m/Audrey Hepburn-solisar. En skillnad mot för andra dagar då jag går i mjukisbyxor och helt ofixad.

1. Gänget framför London Eye. Judith, Pia, Laura, jag och Mareike.
2. Vi börjar med en nyttig frukost. Laura, Mareike och Pia.
3. Judith och Annika på bussen mot Waterloo.
4. Lukas min lilla älskling!
5. Mattias och hunden Millie. Hunden är verkligen hur lydig som helst. Vi är inne på biblioteket här och Millie fick följa med in till och med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback