Hemma hos Annika

Yes nu sitter jag hemma hos Annika. Ni kanske marker att jag inte har ett svenskt tangentbord. Hon har varit saaa underbart snall! Imorse hade hon dukat fram frukost at mig och hon fixar allt hela tiden. Kanner mig for bortskamd. Vi hade kul igar kvall ocksa. Jag lar henne svenska och hon var riktigt duktig! Later sa kul nar tyskar pratar svenska. Hon har ett svenskt namn ju ocksa, for hennes foraldrar alskar sverige sa mkt. Idag ska jag jobba med Mattias fors siata gangen, buhu. Annu varre blir det imorrn da det blir sista gangen med Lukas!!! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de är bra att testa färgern;) har hört att negrerna är bättre i sängen:O vi får la se.. HAHA! ja, jag kommer och hälsar pååå såklart pusspusss!

2007-03-15 @ 17:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback