Farbror polis, ta dem!

Idag har jag gjort en polisanmälan för första gången i mitt liv. Man kan ju hoppas att det blir sista också. Troligtvis leder det inte till någonting, men det skulle kännas dumt att inte ens ha försökt. Familjen Törnberg kan inte få skaffa en ny au pair! Jag vill förhindra det på alla sätt jag kan. Och jag visste bara ett. Har fått träffa gamlingen Anton idag. 20 år är ju männskan, herregud man skymtar redan de gråa hårstråna. ;) Ja nu går det utför alltså.

Själv är man ju ung och fräsch i mer än en vecka till. Yes! På min 20-årsdag är jag dessutom tvungen att åka ner till Stockholm över dagen. Ska på audition för ett jobb jag vill ha i Italien. Det ni. =P Det är svårt att få det, men jag känner att jag måste prova. Man måste kunna perfekt engelska stod det, hjäälp. Undra vad man ska göra på auditionen egentligen? Jobbet är som antingen värdinna eller som ledare i såna här barnklubbar som finns på turistorter. Jag viiiill! Jag kan verkligen inte vara hemma någon längre stund. Får ingen ro i kroppen om jag inte får resa.

Åh jag älskar London.

Image and video hosting by TinyPic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback