Allt för konsten ;)

Idag skulle Anton fota mig. Åh herregyd säger jag bara, vilken makaber smak karln har fått! Vänta bara tills ni ser korten så får ni se vad jag menar.

Anton blandade till en jättegosig låtsasspya som jag skulle använda mig av. Snacka om att må illa hela eftermiddagen. =D Haha men det gör inget, det var så kul ändå. I den härliga spyan var yoghurt, mjölk, varma koppen, rivna morötter och kokos. Mmmmmmmm. Jag måste vara galen. I början smakade det inte så illa, men sedan när man såg det ligga där i toan efter varje gång jag spottat ut den då fick jag ju kväljningar 3000. Åhh hua minnen! GROSE!

Hoppas jag får bilderna snart, ska bli spännande att se resultatet. Carro glam-spyr...yeaah. ;) Otroligt hett, right!?


Kommentarer
Postat av: Anton

Okej, här kommer ett smakprov. Har gjort klart två bilder. Här är den... smakfullaste av de båda. :)
http://www.deviantart.com/deviation/51974572/

2007-03-29 @ 22:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback