Vad hände egentligen?

Ojoj nu har jag klantat till det. Gårdagens utgång hade små ljuspunkter, men över lag var det ganska misslyckat. Mitt körkort försvann ju på något mystiskt sätt. Helveteskiiiit. Ingen av oss vet riktigt hur det gick till, men borta är det än. Tappade jag det? Snodde någon det? Jag vet bara att någonstans mellan O'learys och Coppers försvann det. När vi skulle in på Svenssons var det helt borta och jag fick ju panik. Känns ju en aaaning onödigt och helvetigt. Efter det var jag inte på humör för något, men vi var en stund på Coppers ändå. Hanna är ju i alla fall en härlig tös, kul att vi träffade henne.

Nu måste jag fixa ett nytt. ORKA?!

Jag skulle bara uppdatera här lite snabbt. Var tvungen att svika Anton och Joanna ikväll eftersom jag knappt är vaken. Somnade väl kanske vid halv 4 i morse, och vaknade klarvaken vid halv 7. Hur skumt som helst. Men tröttheten tog ut sin rätt på mig under dagen. Tvingade upp Anton imorse och då började han minsann tjura karln. Varför kan inte alla vara morgonpigga som jag? =) Imorrn blir det också jobb.

Nu blev jag i alla fall lite gladare eftersom Linus nyss fylleringde mig och snackade en massa trams. Den där tramsiga pojken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback