Personalfest

Igår hade vi personalfest och jag skulle definitivt kalla den lyckad. Jag jobbar med många roliga typer. Vi var hemma hos Anna och åt god mat först, sedan blev det mest Singstar hela kvällen. Klagar inte. ;) Två indier kom också och förgyllde kvällen med skönsång (eehm, not really). Det var i alla fall trevligt och roligt. Roligast var när virriga Jon gick vilse och kom dit mycket senare än alla andra. Jon: Jaa men nu ser jag ett rött hus! Anna: Ehh Jon, jag bor i ett gult...

Idag hade jag ett åttatimmarspass, men det gick fint det. Var ganska lugnt så. Jag har till och med en ny lukt nu för en gångs skull. Tonfisk. Jag föredrar faktiskt den framför blandningen av lök/dressing/os.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback